Sestdiena, 2025. gada 19. aprīlis

Vārda diena: Vēsma, Fanija

Latvijas Sabiedriskais medijs

VSIA “Latvijas Sabiedriskais medijs” darbu sāka 2025. gada 2. janvārī, apvienojoties Latvijas Televīzijai un Latvijas Radio. Latvijas Sabiedriskā medija mērķis ir stiprināt Latvijas demokrātisko iekārtu, vārda brīvību un Latvijas iedzīvotāju sajūtu, ka viņi ir piederīgi Latvijai, kopt latviešu valodu un nacionālo kultūru. Mūsu komanda veido sabiedrības interesēm un vajadzībām atbilstošu un daudzveidīgu mediju saturu, informējot, analizējot, izglītojot un izklaidējot.

 

 

Vakances

MĀRKETINGA UN KOMUNIKĀCIJAS DAĻAS VADĪTĀJS/-A

GALVENIE PIENĀKUMI:

  • plānot, organizēt un vadīt Mārketinga un komunikācijas daļas darbu, t.sk. daļas budžetu un attīstīt struktūrvienības darbiniekus, nodrošinot profesionālo izaugsmi;
  • izstrādāt un īstenot vienotu organizācijas mārketinga un komunikācijas stratēģiju;
  • plānot, organizēt un vadīt organizācijas ārējo un iekšējo komunikāciju, veicinot darbinieku informētību, saliedētību un lojalitāti;
  • organizēt un pārraudzīt krīzes komunikāciju;
  • sekmēt organizācijas zīmola atpazīstamību un visu ieinteresēto pušu informētību;
  • nodrošināt sadarbību ar ārpakalpojumu sniedzējiem un partneriem;
  • izstrādāt un uzturēt organizācijas vizuālās identitātes un grafiskā standarta vadlīnijas;
  • konsultēt vadību un darbiniekus komunikācijas un mārketinga jautājumos;
  • sniegt priekšlikumus vadībai par jomas un struktūrvienības darba uzlabošanu un jaunu projektu attīstīšanu.

PRASĪBAS:

  • augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs;
  • vismaz 5 (piecu) gadu pieredze mārketinga un komunikācijas vadībā, vēlams publiskajā sektorā vai mediju nozarē;
  • pieredze organizācijas un pakalpojumu mārketinga, ārējās un iekšējās komunikācijas stratēģiju izstrādē un īstenošanā,
  • pieredze darbā ar digitālajiem kanāliem, tostarp sociālajiem medijiem, digitālo reklāmu un datu analīzi;
  • zināšanas un pieredze mārketinga un komunikācijas kampaņu rezultātu novērtēšanā, izmantojot datu analītikas rīkus;
  • pieredze krīzes vadībā un krīzes komunikācijas vadībā;
  • pieredze pārmaiņu un sarežģītu projektu vadībā;
  • pieredze darbā ar dažādām struktūrvienībām un ārējiem sadarbības partneriem;
  • spēja pieņemt lēmumus un rīkoties patstāvīgi savas kompetences ietvaros, izpratne par korporatīvo komunikāciju un interešu pārstāvniecību;
  • prasme veidot dažāda termiņa jomas attīstības un darbības plānus;
  • izpratne par sabiedriskā medija darbību, tā vērtībām un nozīmi sabiedrībā;
  • spēja vadīt un motivēt komandu, veicinot darbinieku attīstību, saliedētību un profesionālo izaugsmi;
  • augsti attīstītas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas, lai sekotu līdzi jaunākajām tendencēm.

PIEDĀVĀJAM:

  • konkurētspējīgu atalgojumu, sākot no 3500 EUR (bruto) un motivācijas sistēmu;
  • darba vietu Zaķusalas krastmala 33, Rīga ar iespēju daļēji strādāt attālināti;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • dinamisku un interesantu darbu apvienotajā Latvijas Sabiedriskajā medijā;
  • atbalstu no profesionālas komandas un mērķtiecīgu vadības redzējumu;
  • profesionālas izaugsmes iespējas.

 

CV un pieteikuma vēstuli, ar norādi “Mārketinga un komunikācijas daļas vadītājs”, lūgums sūtīt uz darbs@lsm.lv līdz 01.05.2025.

Papildus vēršam uzmanību, ka sūtot pieteikumu šim amatam, kandidāts ir informēts, ka saskaņā ar 2021. gada 6. jūlija MK noteikumu Nr. 508 Kritiskās infrastruktūras, tajā skaitā Eiropas kritiskās infrastruktūras, apzināšanas, drošības pasākumu un darbības nepārtrauktības plānošanas un īstenošanas kārtība 16.punkta prasībām tiks veikta kandidāta datu pārbaude LR Valsts drošības dienestā un var tikt veikta kandidāta datu apstrāde saskaņā ar Vispārējās datu aizsardzības Regulas 6.panta 1.punkta e) apakšpunktu.