Pirmdiena, 2025. gada 25. augusts

Vārda diena: Patrīcija, Ludis, Ludvigs, Ivonna, Patriks

LATVIJAS SABIEDRISKAIS MEDIJS

VSIA “Latvijas Sabiedriskais medijs” darbu sāka 2025. gada 2. janvārī, apvienojoties Latvijas Televīzijai un Latvijas Radio. Latvijas Sabiedriskā medija mērķis ir stiprināt Latvijas demokrātisko iekārtu, vārda brīvību un Latvijas iedzīvotāju sajūtu, ka viņi ir piederīgi Latvijai, kopt latviešu valodu un nacionālo kultūru. Mūsu komanda veido sabiedrības interesēm un vajadzībām atbilstošu un daudzveidīgu mediju saturu, informējot, analizējot, izglītojot un izklaidējot.

 

 

Vakances

AUDITORIJAS IZPĒTES UN IESAISTES VADĪTĀJS/-A

GALVENIE PIENĀKUMI

  • Plānot, vadīt un koordinēt Auditorijas izpētes daļas darbu atbilstoši sabiedriskā medija stratēģijai un mērķiem.
  • Izstrādāt un ieviest auditorijas izpētes un datu analīzes stratēģiju.
  • Organizēt auditorijas un satura kvantitatīvo un kvalitatīvo pētījumu īstenošanu, t.sk. nodrošināt atbalstu sabiedriskā labuma pētījumu veikšanai.
  • Nodrošināt regulāru auditorijas datu pārskatu un atskaišu sagatavošanu vadībai un citām struktūrvienībām.
  • Sagatavot un iesniegt atskaites atbilstoši Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes prasībām (sasniegtā auditorija, integrētā satura uzskaite u.c.).
  • Izstrādāt auditorijas apjoma, satura patēriņa un tirgus tendenču prognozes.
  • Sagatavot un iesniegt atskaites atbilstoši Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes prasībām (sasniegtā auditorija, integrētā satura uzskaite u.c.).
  • Noteikt un ieviest būtiskos snieguma rādītājus (KPI), kas atspoguļo auditorijas iesaisti un satura efektivitāti.
  • Nodrošināt efektīvu datu vākšanas, strukturēšanas, glabāšanas un apstrādes sistēmu darbību.
  • Organizēt auditorijas sūdzību, priekšlikumu un atsauksmju apstrādi, nodrošinot kvalitatīvu un savlaicīgu komunikāciju.
  • Uzraudzīt, lai pētījumu un datu apstrādes procesi atbilstu ētikas, kvalitātes un datu aizsardzības prasībām.

PRASĪBAS

  • Augstākā izglītība statistikā, socioloģijā, mediju zinātnēs, datu analītikā, biznesa vadībā vai citā saistītā jomā.
  • Pieredze auditorijas, tirgus vai sabiedriskā viedokļa pētījumu vadībā.
  • Vismaz 3–5 gadu pieredze vadošā amatā ar komandas vadības atbildību.
  • Zināšanas par sabiedrisko mediju darbības principiem, nozares tendencēm un normatīvo regulējumu.
  • Pieredze KPI sistēmas izstrādē un uzturēšanā.
  • Spēja analizēt un interpretēt lielus datu apjomus, izstrādāt secinājumus un rekomendācijas.
  • Prasme izmantot datu analīzes un vizualizācijas programmatūru (piem., Excel, Power BI, SPSS, Python).
  • Lieliskas prezentācijas, datu stāstniecības un argumentācijas prasmes. Spēja skaidrot sarežģītu informāciju saprotamā, vizuāli pievilcīgā formā.
  • Labas zināšanas par datu aizsardzību un ētikas prasībām pētījumu jomā.
  • Efektīva komandas vadība un motivēšana.
  • Spēja strādāt ar dažādām ieinteresētajām pusēm – no tehniskajiem speciālistiem līdz augstākajai vadībai.

PIEDĀVĀJAM

  • Atalgojums no 3500 EUR (bruto)
  • Darba vieta Zaķusalas krastmalā 33/ Doma laukumā 8 ar iespēju daļēji strādāt attālināti
  • Veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika
  • Dinamisku, uz attīstību orientētu darba vidi mediju uzņēmumā
  • Apmācības profesionālo zināšanu celšanai

Pieteikumu - CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā lūgums sūtīt uz darbs@lsm.lv līdz šā gada 10. septembrim (ieskaitot).

Priecājamies par katru saņemto pieteikumu, bet vēršam uzmanību, ka individuāli sazināsimies ar pretendentiem, kurus aicināsim uz konkursa nākamo kārtu - interviju!