Vakances
AUDITORIJAS IZPĒTES UN IESAISTES VADĪTĀJS/-A
GALVENIE PIENĀKUMI
- Plānot, vadīt un koordinēt Auditorijas izpētes daļas darbu atbilstoši sabiedriskā medija stratēģijai un mērķiem.
- Izstrādāt un ieviest auditorijas izpētes un datu analīzes stratēģiju.
- Organizēt auditorijas un satura kvantitatīvo un kvalitatīvo pētījumu īstenošanu, t.sk. nodrošināt atbalstu sabiedriskā labuma pētījumu veikšanai.
- Nodrošināt regulāru auditorijas datu pārskatu un atskaišu sagatavošanu vadībai un citām struktūrvienībām.
- Sagatavot un iesniegt atskaites atbilstoši Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes prasībām (sasniegtā auditorija, integrētā satura uzskaite u.c.).
- Izstrādāt auditorijas apjoma, satura patēriņa un tirgus tendenču prognozes.
- Sagatavot un iesniegt atskaites atbilstoši Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes prasībām (sasniegtā auditorija, integrētā satura uzskaite u.c.).
- Noteikt un ieviest būtiskos snieguma rādītājus (KPI), kas atspoguļo auditorijas iesaisti un satura efektivitāti.
- Nodrošināt efektīvu datu vākšanas, strukturēšanas, glabāšanas un apstrādes sistēmu darbību.
- Organizēt auditorijas sūdzību, priekšlikumu un atsauksmju apstrādi, nodrošinot kvalitatīvu un savlaicīgu komunikāciju.
- Uzraudzīt, lai pētījumu un datu apstrādes procesi atbilstu ētikas, kvalitātes un datu aizsardzības prasībām.
PRASĪBAS
- Augstākā izglītība statistikā, socioloģijā, mediju zinātnēs, datu analītikā, biznesa vadībā vai citā saistītā jomā.
- Pieredze auditorijas, tirgus vai sabiedriskā viedokļa pētījumu vadībā.
- Vismaz 3–5 gadu pieredze vadošā amatā ar komandas vadības atbildību.
- Zināšanas par sabiedrisko mediju darbības principiem, nozares tendencēm un normatīvo regulējumu.
- Pieredze KPI sistēmas izstrādē un uzturēšanā.
- Spēja analizēt un interpretēt lielus datu apjomus, izstrādāt secinājumus un rekomendācijas.
- Prasme izmantot datu analīzes un vizualizācijas programmatūru (piem., Excel, Power BI, SPSS, Python).
- Lieliskas prezentācijas, datu stāstniecības un argumentācijas prasmes. Spēja skaidrot sarežģītu informāciju saprotamā, vizuāli pievilcīgā formā.
- Labas zināšanas par datu aizsardzību un ētikas prasībām pētījumu jomā.
- Efektīva komandas vadība un motivēšana.
- Spēja strādāt ar dažādām ieinteresētajām pusēm – no tehniskajiem speciālistiem līdz augstākajai vadībai.
PIEDĀVĀJAM
- Atalgojums no 3500 EUR (bruto)
- Darba vieta Zaķusalas krastmalā 33/ Doma laukumā 8 ar iespēju daļēji strādāt attālināti
- Veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika
- Dinamisku, uz attīstību orientētu darba vidi mediju uzņēmumā
- Apmācības profesionālo zināšanu celšanai
Pieteikumu - CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā lūgums sūtīt uz darbs@lsm.lv līdz šā gada 10. septembrim (ieskaitot).
Priecājamies par katru saņemto pieteikumu, bet vēršam uzmanību, ka individuāli sazināsimies ar pretendentiem, kurus aicināsim uz konkursa nākamo kārtu - interviju!